طراحی وب سایت

طراحی وب سایت امری کاملا تخصصی بوده و سالها تجربه برای اجرای حرفه‌ای این کار نیاز است. نیروهای متخصص هر آنچه که یک سایت حرفه‌ای و بدون نقص نیاز دارد را به کار می‌گیرند تا از این طریق بتوانند طراحی وب سایت را انجام دهند. آی وب با پرسنل ماهری که در اختیار دارد، ۰ تا ۱۰۰ طراحی و بهینه‌سازی سایت را انجام داده و آماده همکاری با مشتریان است.

طراحی وب سایت
گروه دیجیتال مارکتینگ آی‌ وب

در دنیای امروز که همواره شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، بازاریابی و تبلیغات سنتی جای خود را به بازاریابی آنلاین داده است. اگر قصد راه‌اندازی یک سایت برای کسب و کار خود دارید، باید استراتژی صحیحی را در پیش بگیرید تا به موفقیت برسید. گروه دیجیتال مارکتینگ آی‌ وب با عرضه استراتژی‌های جدید در زمینه طراحی انواع سایت قدم برداشته و در تلاش است تا کسب و کارهای نوپا را به موفقیت برساند.

طراحی وب سایت

یکی از دارایی‌های مهم هر کسب و کاری، سایتی بوده که دارای طراحی منحصر به فرد است. امروزه اغلب کسب و کارها از طریق سایت با مخاطبان خود ارتباط گرفته و از این طریق بستری برای عرضه خدمات یا محصولات خود ایجاد کرده‌اند. طراحی وب سایت اگر به شکل اصولی به همراه محتوای سئو شده و باکیفیت بالا انجام شده باشد، قطعا در مدت زمان کوتاهی مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه فروش محصول یا خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

خدمات طراحی وب سایت آی وب

آی وب خدمات طراحی وبسایت را به مشتریان ارائه می‌کند. سایت‌های طراحی شده توسط آی‌وب تماما از سرورهای اختصاصی و بروز بهره می‌برند و دارای کنترل پنل جدید نیز هستند. تفاوتی ندارد که قصد راه‌اندازی چه نوع سایتی را دارید. آی وب در زمینه طراحی وب سایت آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، شخصی، گرافیکی و هر آنچه که شما نیاز دارید فعالیت داشته و این کار را متناسب با بودجه مشتری انجام می‌دهد. چنانچه قصد راه‌اندازی یک سایت با قیمت پایین را دارید، بهتر است سفارش سایت‌هایی با قالب عمومی را دهید تا متخصصان آی‌وب دست به کار شوند.

سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی به قدری بالاست که اگر برای طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام نکنید، رقبا بازار را تسخیر می‌کنند.

سفارش خدمات طراحی وب سایت

سفارش خدمات طراحی سایت توسط آی‌وب انجام می‌شود اما چرا آی وب؟

ما سابقه دراز مدت و درخشانی در زمینه طراحی و سئوسازی سایت داریم. تمامی تمرکز ما بر روی ارائه بهترین استراتژی برای مشتری بوده و این کار با تحلیل رقبا و رفتار مخاطبان انجام می‌شود. به جز خدمات طراحی وب سایت، برای یک همکاری بلند مدت، می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی آی وب باز کنید.

سفارش خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت اختصاصی

منظور از طراحی سایت اختصاصی، همان سایتی است که دلخواه شماست. سایت‌های ارزان قیمت معمولا توسط قالب‌های عمومی و آماده طراحی می‌شوند اما برای طراحی اختصاصی وب سایت نیاز به دانش کد نویسی است. تیم آی وب در زمینه طراحی سایت اختصاصی مطابق با نیاز مخاطبان فعالیت داشته و سعی دارد در کوتاه‌ترین زمان، سایت مشتریان را تحویل دهد.

پنل مدیریت وردپرس

شما به سادگی می‌توانید وب سایت خود را مدیریت کنید.

سرعت بارگذاری بالا

وب سایت شما ظرف چند ثانیه برای مخاطب لود خواهد شد.

امنیت بالا وبسایت

تمامی نکات امنیتی در وب سایت شما رعایت می‌شود.

ابزارهای ارتقا وبسایت

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

سفارش خدمات طراحی وب سایت

فروشگاه‌های اینترنتی به قدری گسترده هستند که امروزه اغلب افراد بدون بیرون رفتن از خانه و ساعت‌ها ماندن در ترافیک، اقدام به سفارش‌دهی محصولات می‌کنند و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل می‌گیرند. یکی از مزیت‌های طراحی سایت فروشگاه آنلاین، دیده شدن محصولات شما در سراسر کشور می‌باشد.

در فروشگاه‌های سنتی شما فقط محدود به یک محله یا منطقه هستید اما با فروشگاه اینترنتی می‌توانید مشتریانی از سراسر جهان داشته باشید. سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی به قدری بالاست که اگر برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام نکنید، رقبا از شما پیشی گرفته و بازار را تسخیر خواهند کرد.

طراحی سایت آموزشی

بسیاری از افراد آموزش خاصی را فرا گرفته و آن را در اختیار دیگر افراد قرار می‌دهند. سایت‌های آموزش آنلاین همانطور که از نام آن پیداست جهت امور آموزشی راه‌اندازی شده‌اند و خدمات خاصی را ارائه می‌دهند. طراحی سایت آموزش آنلاین باید توسط افراد خبره و البته با هاست قدرتمند انجام شود تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. برای ساخت سایت‌های آموزش آنلاین از سرورهای داخلی یا خارجی بسیار پرسرعت استفاده می‌شود تا مخاطبان بتوانند بدون قطعی اینترنت به آموزش‌های گوناگون بپردازند.

اگر از صاحبان شرکت هستید یا در زمینه ارائه خدمات یا محصولات خاصی فعالیت دارید، داشتن یک وب سایت برای شما یک مزیت محسوب می‌شود. طراحی وب سایت شرکتی از آن جهت اهمیت دارد که افراد با یک جستجوی ساده می‌توانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و یا آن‌ها را سفارش دهند.

سایت شرکتی کاتالوگی از تمامی محصولاتی بوده که عرضه می‌کنید و امکانات بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

طراحی سایت آموزشگاه یکی از خدمات ویژه‌ای است که توسط تیم آی وب انجام می‌گیرد. چنانچه قصد آموزش دادن در هر زمینه‌ای به مخاطبان را دارید، بهتر است به فکر طراحی وب سایت آموزشی حرفه‌ای باشید. این نوع سایت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید به راحتی اقدام به آپلود فیلم و عکس در پنل کرده و آموزش خود را شروع کنید.

امروزه سایت‌های زیادی در سطح اینترنت وجود داشته که به صورت رسمی و غیررسمی در بخش‌های آموزشی فعالیت دارند.

طراحی گرافیک سایت

طراحی UX و UI یکی از موارد بسیار مهم هر سایتی است. سایت‌هایی که به صورت گرافیکی و با متریال جدید طراحی شده باشند، مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند و زیباتر به نظر می‌رسند. طراحی وب سایت باید با رنگ‌بندی و طرح‌بندی خاص و کاربر پسند انجام شده باشد تا مخاطبان با میل و رغبت بیشتری از خدمات و محصولات سایت استفاده کنند. سایت‌هایی که به صورت اختصاصی طراحی می‌شوند، بخش ظاهری حرفه‌ای مطابق با جدیدترین متدهای روز دارند.

پشتیبانی وب سایت

به همان‌اندازه که طراحی وبسایت باکیفیت حائز اهمیت است، پشتیبانی وبسایت، بهینه‌سازی و رفع اشکالات نیز از موارد مهمی بوده که باید به آن توجه شود.

آی وب علاوه بر خدمات دهی در بخش طراحی انواع سایت، در بخش پشتیبانی سایت نیز فعالیت داشته و در نظر دارد از افراد باتجربه و متخصصی در این زمینه استفاده کند.

ما به استارت‌آپ‌ها و تیم‌های جوان کمک می‌کنیم تا محصول و فعالیتشان را به مخاطبین هدفشان معرفی کنند. شاید قهرمانانه به نظر برسد، اما برای ما طبیعی است.