طراحی گرافیک

گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب با تیم قدرتمندی که دارد، در زمینه طراحی گرافیکی به شکل حرفه‌ای عمل می‌کند. بسیاری از افراد معنی و مفهوم طراحی گرافیکی را نمی‌دانند و قصد دارند اطلاعات کامل‌تری در این زمینه به دست بیاورند. به طور خلاصه و مفید مفهوم طراحی گرافیکی یعنی ارتباط بصری از طریق برخی تصاویر، متون، کارهای هنری، نمادها و مواردی از این قبیل. تمامی این امور توسط طراح گرافیک انجام می‌گیرد.
ما در گروه آی وب از با تجربه‌ترین افراد برای بخش گرافیکی استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم از این طریق توانمندی این افراد را به اشتراک بگذاریم. طراحی گرافیک از گذشته تاکنون وجود داشته اما هم اکنون به اوج پیشرفت و شکوفایی خود رسیده است.

طراحی گرافیک در آی وب
تیم حرفه‌ای آی‌وب

تیم حرفه‌ای آی‌وب

گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب در شهر شیراز خدمات مفیدی ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید برای طراحی‌های مختلف، حساب ویژه‌ای بر روی آی‌وب باز کنید. تمام تلاش گروه آی وب، ارائه خدمات جدید و متمایز از رقباست. چنانچه قصد برندسازی دارید، ۰ تا ۱۰۰ امور طراحی و خدمات را به دست متخصصین ما بسپارید.

هر کسب و کاری نیازمند برندسازی برای متمایز شدن دارد. کسب‌و‌کارهایی که طراحی هویت بصری صحیحی برای آن انجام شده باشد، در ذهن مخاطب ماندگار شده و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند. اما چگونه می‌شود یک تصویر منحصربه‌فرد را در ذهن مخاطب حک کرد؟ گروه دیجیتال مارکتینگ آی‌ وب از طریق طراحی سربرگ، بروشور، کارت و… پروسه برندسازی را انجام می‌دهد. تمامی تلاش گروه آی وب این است که برند شما را در ذهن مخاطبان جاودانه کند.

طراحی هویت بصری

کسب‌و‌کارها هر کدام محصولات یا خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند که از همان ابتدای کار باید یک استراتژی مشخص و مفید را به کار گرفته تا به موفقیت برسند. طراحی هویت بصری بخش بزرگی از استراتژی و جزو پیش‌نیازهای اصلی برندسازی کسب‌وکارهاست.
آی‌وب افرادی را برای طراحی هویت بصری در نظر گرفته است که از خلاقیت و مهارت‌های عالی در این زمینه برخوردارند. این افراد متناسب با هر پروژه‌ای، اقدام به بررسی کرده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا انتقال مفاهیم به درستی انجام بگیرد و برند در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

برندینگ
طراحی هویت بصری

طراحی ست اداری

هر برند و شرکتی برای یکپارچه‌سازی نیاز به ست اداری دارد. به طور کلی ست اداری مجموعه چاپی کاملی از برخی ملزومات است که در آن لوگو، طرح و رنگ و… به شکل ست طراحی می‌شود. ست اداری شامل انواع کارت ویزیت، کارت‌های پرسنلی، سربرگ A4 و A5، پاکت نامه A4 و A5، یادداشت‌ها، پاکت نامه ملخی، فاکتورهای اختصاصی، کاورهای سی دی و… است که تماما دارای طرح و رنگ یکسانی است.
گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب در زمینه طراحی ست اداری شکیل و زیبا و متناسب با نیاز مشتری فعالیت دارد. داشتن ست اداری باعث می‌شود مشتریان در همان نگاه اول به نظم و دقت شرکت یا برند پی برده و اعتماد آن‌ها جلب شود. گروه آی وب از لوگوهای زیبا و منحصربه‌فرد در طراحی ست اداری استفاده می‌کند که در کنار آن موارد دیگری همچون اطلاعات تماس و… قرار گرفته است. پروسه طراحی ست اداری توسط آی‌وب به صورت تخصصی و کاملا حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

گروه دیجیتال مارکتینگ آی‌ وب از طریق طراحی سربرگ، بروشور، کارت و… پروسه برندسازی را انجام می‌دهد.

طراحی وب سایت اختصاصی

منظور از طراحی سایت اختصاصی، همان سایتی است که دلخواه شماست. سایت‌های ارزان قیمت معمولا توسط قالب‌های عمومی و آماده طراحی می‌شوند اما برای طراحی اختصاصی وب سایت نیاز به دانش کد نویسی است. تیم آی وب در زمینه طراحی سایت اختصاصی مطابق با نیاز مخاطبان فعالیت داشته و سعی دارد در کوتاه‌ترین زمان، سایت مشتریان را تحویل دهد.

مزیت‌های استفاده از لوگو:

  • ایجاد حس اعتماد بیشتر
  • متمایز شدن از رقبا
  • رقابت در بازارهای جهانی
  • استفاده در موارد تبلیغاتی
  • ارزشمند کردن برند
  • داشتن هویت سازمانی منحصربه‌فرد
  • قابلیت ثبت لوگوها
طراحی لوگو آی وب

گروه آی وب با افراد ماهر و امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، لوگوهای اختصاصی طراحی می‌کند که در مقایسه با رقبا بسیار متفاوت می‌باشند. ثبت سفارش طراحی لوگو در آی‌وب به راحتی انجام شده تا همیشه از رقبا جلوتر باشید. لوگوهای طراحی شده توسط‌ آی وب قابلیت ثبت داشته و کاملا اختصاصی هستند. پیشنهاد میکنیم حتما طراحی لوگو برای برند و کسب‌وکار خود را در اولویت قرار دهید. طراحی لوگو خاص علاوه بر افزایش فروش، حس اعتماد را در دل مخاطب زنده کرده و هویت سازمان یا شرکت را منسجم‌تر می‌کند.

طراحی بیلبورد شهری

طراحی بیلبورد شهری بخشی از تخصص تیم آی‌وب است. بیلبوردها معمولا تابلوهای بزرگی هستند که در مکان‌های پر رفت و آمد نصب می‌شوند. بیلبورد یک گزینه عالی برای تبلیغات و برندسازی است. بسیاری از شرکت‌ها از طریق تبلیغات بیلبورد توانسته‌اند پیشرفت زیادی کنند.
بیلبورد یک راه مناسب برای ارائه انواع آگهی، ارائه خدمات و کالاها می‌باشد. برخی از بیلبوردها شکل ساده‌ای داشته و برخی به شکل حرفه‌ای نورپردازی شده که بر روی پایه‌های بلند نصب شده‌اند. برای موثر واقع شدن تبلیغات، باید طراحی بیلبورد شهری به شکل حرفه‌ای انجام شود. از طرح و رنگ گرفته تا نوع متنی که برای بیلبورد طراحی می‌شود باید به صورت خلاقانه باشد تا بتوان تأثیر مثبتی از آن گرفت.
چنانچه از صاحبان کسب و کار یا برندی هستید که قصد تبلیغات بر روی بیلبورد دارید، مراحل طراحی آن را به دست گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب بسپارید. اگرچه امروزه اغلب کسب و کارها بیشتر از روش تبلیغاتی به روز استفاده می‌کنند اما تبلیغات بیلبورد نیز به شکل گسترده انجام می‌گیرد. آی‌وب از ایده پردازان باتجربه برای طراحی بیلبورد شهری استفاده می‌کند تا نتیجه دلخواه از این نوع تبلیغات حاصل شود.

طراحی بیلبورد شهری
طراحی پست و استوری اینستاگرام

طراحی پست و استوری اینستاگرام

بسیاری از کسب و کارها در فضای اینستاگرام نیز فعالیت داشته و از این طریق به کسب درآمد بیشتر رسیده‌اند. طراحی پست و استوری اینستاگرام اغلب با قالب‌های مخصوصی انجام می‌گیرد که دارای طرح و رنگ یکسانی هستند. بهتر است برای طراحی پست و استوری، از رنگ سازمانی استفاده شده تا هماهنگی بین آن‌ها ایجاد شود. به طور کلی استفاده از قالب یکسان برای استوری و پست اینستاگرام باعث آراستگی بیشتر و جلب توجه می‌شود.

همان طور که در اینستاگرام فعالیت دارید، رقبای شما نیز برای طراحی پست و استوری هزینه زیادی پرداخت می‌کنند و در این بین کسب‌وکارهایی موفق‌تر هستند که صفحات حرفه‌ای ایجاد کرده‌اند. طراحی پست و استوری بخشی از تخصص گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب است.

تیم آی‌وب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از قالب‌های اختصاصی پست اینستاگرام، متمایزتر دیده شوید. اگر اقدام به انتشار یک پست جذاب در اینستاگرام کنید، فالوورهای بیشتری را به سمت خود جذب کرده و در نتیجه فروش محصولات افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر صاحب کسب و کار یا برندی هستید که قصد تبلیغات بر روی بیلبورد دارید، مراحل طراحی آن را به دست گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب بسپارید.

طراحی سربرگ اداری

سربرگ از جمله کاغذهایی است که دارای آرم و نشان خاصی است. از انواع سربرگ اداری در جهت مکاتبات رسمی استفاده می‌شود که لوگو در بخش بالایی سربرگ قرار می‌گیرد و اطلاعات دیگری در آن وجود دارد که شامل تاریخ، شماره پیوست، آدرس، شماره تلفن، فکس، آدرس سایت و… است.
طراحی سربرگ اداری در ابعاد A4 و A5 انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است گروه آی وب با تیم متخصصی که در بخش طراحی سربرگ اداری دارد، سربرگ مورد نیاز شما را در ابعاد، طرح و رنگ و لوگو دلخواه طراحی خواهد کرد.

بسیاری از افراد این سوال در ذهنشان به وجود آمده است که چرا طراحی سربرگ اهمیت دارد؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم شرکت‌ها برای هرگونه درخواست رسمی از ادارات یا اشخاص نیاز به سربرگ اداری دارند. سربرگ اغلب به صورت هماهنگ با رنگ سازمانی برند و شرکت طراحی شده تا حس خوبی به مخاطب القا شود.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت ساده نیست. در این نوع کارت‌ها اطلاعات کسب‌وکار، شرکت یا اشخاص قرار می‌گیرد که باید با رنگ سازمانی به صورت ست شده طراحی شود. از انواع کارت ویزیت نه تنها برای اطلاعات کسب‌وکارها بلکه برای معرفی اشخاص و مشاغل نیز استفاده شده که باید طراحی زیبا و شکیلی داشته باشد.

گروه آی وب از افراد توانمند در زمینه طراحی کارت ویزیت استفاده می‌کند تا بیزینس و کسب‌وکار شما در چند ثانیه و از طریق کارت ویزیت به مشتری معرفی شود. کارت ویزیت اگر به صورت هنری و خلاقانه طراحی شده باشد ماندگاری و تاثیرگذاری بهتری خواهد داشت.

تفاوتی ندارد که کسب و کار شما نوپا یا گسترده است، در هر حال شما باید به فکر طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای باشید تا از این طریق بتوانید جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطب داشته باشید. دپارتمان آی‌وب، پروسه طراحی کارت ویزیت را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهند.

طراحی بروشور

بروشورها اغلب به صورت یکپارچه طراحی شده‌اند و شباهت زیادی به کاتالوگ دارند. از بروشور به عنوان شرح خدمات، نوع محصولات، نوع فعالیت، اطلاعات شرکت و… استفاده شده که برای هر بیزینسی لازم و ضروری است.

گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب با بهره‌گیری از تصاویر حرفه‌ای و جذاب برای طراحی بروشور، مفهوم را به درستی به مخاطب انتقال داده و با هزینه کمتری در مقایسه با رقبا، پروسه طراحی را انجام می‌دهد.

بروشورها برای درج اطلاعات کلیدی بسیار مفید بوده و به صورت هدفمند طراحی می‌شوند. آی‌وب بروشورها را در سایزبندی متعارف و استاندارد یا طبق سفارش مشتری با تنوع بالایی طراحی می‌کند.

کاتالوگ

کاتالوگ معمولا با قیمت پایین‌تری در مقایسه با بروشورها طراحی شده و از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید استفاده می‌شود. اگر از صاحبان شرکت یا برند خاصی هستید، از طریق کاتالوگ می‌توانید خدمات یا اطلاعات محصول را در اختیار مشتریان قرار دهید.

طراحی کاتالوگ تماما توسط گروه آی وب به صورت متمایز و جذاب طراحی می‌شود که از آن می‌توانید در بخش‌های مختلفی همچون: جلسات کاری، سمینارها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، مکان‌های عمومی و… استفاده کنید.
کاتالوگ پس از طراحی آماده چاپ شده و به صورت اختصاصی در نمونه‌های تک‌ برگی، دو لت و سه لت چاپ می‌شود.

کسب‌و‌کارهایی که طراحی هویت بصری صحیحی برای آن انجام شده باشد، در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

طراحی بسته‌بندی محصول

نوع بسته‌بندی محصول مهم‌ترین ملاکی است که خریداران همواره به آن توجه دارند. تجربه نشان داده آن دسته از کسب‌و‌کارهایی که از طراحی منحصر به فرد و شیک برای بسته‌بندی محصول خود استفاده کرده‌اند فروش بالایی را تجربه کرده‌اند.
بسته‌بندی محصولات به جز محافظت از محصول، حمل و نقل آسان، توزیع و مهار، با هدف جذابیت بخشی بیشتر نیز استفاده می‌شود. برای طراحی بسته‌بندی محصول باید به نکاتی همچون تایپوگرافی، رنگ، تصویر و… دقت شود که این کار توسط گروه آی وب انجام می‌پذیرد.

تفاوتی ندارد که محصول مورد نظر شما خوراکی است یا هر محصول دیگری، در هر حال اگر شما برای خرید به فروشگاهی مراجعه کنید، قطعا نوع بسته‌بندی برخی از محصولات، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بنابراین هرگز نوع طرحی که برای بسته‌بندی محصولات در نظر می‌گیرید را دست کم نگیرید.
طرحی که بر روی بسته‌بندی محصولات نقش بسته است باید متمایز از رقبا بوده تا مشتری بتواند انتخاب دقیق‌تری داشته باشد.

طراحی لیبل محصول

اگر در زمینه طراحی لیبل محصول، استراتژی مناسبی به کار برده شود، قطعا فروش آن افزایش پیدا خواهد کرد. لیبل هویت برند را نمایان می‌کند و باید به صورت خاص و منحصربه‌فرد طراحی شود. گروه دیجیتال مارکتینگ آی وب تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا لیبلی واضح و زیبا برای مشتریان طراحی کند به نحوی که متمایز از رقبا باشد. معمولا نام تجاری بر روی لیبل نقش بسته تا در ذهن مشتریان محصول، ماندگار شود.
لیبل یا برچسب خوب دارای طرح و رنگی جذاب بوده و چشم مشتریان به سمت محصول جذب می‌شود. استفاده از لیبل به جهت بازاریابی و فروش بیشتر کالا انجام می‌گیرد و حتما باید طراحی خاصی داشته باشد.

گروه آی وب به جز طراحی لیبل جدید، در زمینه بهبود لیبل‌های قدیمی، موقعیت یابی مجدد محصولات، تغییر بازار هدف، برای طراحی لیبل‌ها استفاده می‌کند تا کسب و کار شما در مدت زمان کوتاهی به موفقیت برسد. لیبل‌های طراحی شده توسط آی‌وب در ابعاد استاندارد و یا مطابق با سفارش مشتریان انجام می‌گیرد.

ما به استارت‌آپ‌ها و تیم‌های جوان کمک می‌کنیم تا محصول و فعالیتشان را به مخاطبین هدفشان معرفی کنند. شاید قهرمانانه به نظر برسد، اما برای ما طبیعی است.